Časté otázky

Jak objednám sváču?

1) Registrujte se.

2) Vložte kredit na Váš účet.

3) Přidejte strávníka (můžete více).

4) Pro každého strávníka pak můžete v kalendáři objednat svačinu na každý den nebo jen některé dny.

Kde si mohou děti svačinu vyzvednout?

Důležité je správné zadání výdejního místa v profilu Vašich strávníků. Na tomto místě si bude moci žák na své jméno vyzvednout o hlavní přestávce svou sváču. Podrobnosti k jednotlivým školám naleznete v obchodních podmínkách.

 

 

Kdy nejpozději mohu objednat sváču?

Denní i stálou nabídku lze objednávat 1 dny předem do 22:00 hodin, tzn. například na středu můžete objednat nejpozději v úterý ve 22:59 

Kdy nejpozději mohu svačinu zrušit?

Denní i stálou nabídku lze rušit tentýž den 7:00 hodin. Pokud nestihnete svačinu zrušit, dejte vědět kamarádovi, aby si ji vyzvedl za vás na Vaše jméno strávníka.

Mohu objednat více svačinek denně?

Ano, můžete kombinovat různé svačinky a objednat i svačinu na odpoledne. Vše si pak strávník vyzvedne najednou o velké přestávce.

Kde se svačinky vyrábí?

Svačinky připravujeme z čerstvých potravin v naší provozovně v Černošicích každý den v brzkých ranních hodinách.

Jak hodně dopředu mohu svačinu objednat? 

Kalendář doplňujeme na následující měsíc dopředu vždy ke konci každého měsíce, v některých případech musíme zvažovat dostupnost surovin (sezónnost), proto si nemůžeme dovolit delší období.

Co když si dítě zapomene svačinu vyzvednout?

V některých školách je možnost po předchozí domluvě zanechat svačinku v lednici na pozdější vyzcvednutí (ZŠ Angel, Modřany - viz detailně v obchodních podmínkách). V jiných školách nelze z hygienických důvodů svačinky zanechávat. Pokud bude v našich silách, pak mu ji doručíme před koncem přestávky do třídy, ale nezaručujeme to. 

Dítě chodí do jiné školy, je možné objednat svačinu i jinam?

Budeme jen rádi. Kontaktujte nás nebo ještě lépe, řekněte rovnou nějakému zástupci školy, aby nás kontaktoval.

 

Pokud máte další dotazy, neváhejte nás kontaktovat.